Dla wszytkich:
Potrójna bitwa - Zatrzymuje bitwę, na czas wprowadzenia do niej trzech bakugana. Karta postaci - Siła bakugana zwiększa się dwukrotnie. Kozioł ofiarny - Gracz, który zaczął daną bitwę decyduje, czy walka ma się toczyć dalej, czy ma być przerwana . Karta domeny - Siła bakugana zwiększa się o 100 punktów. Iluzja miny - Niszczy dwa bakugany znajdujące się na karcie. Poziom niżej - Siła wrogiego bakugana znajdującego się na karcie zmniejsza się o 100 punktów. Fuzja mocy - Zabiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów i daje je twojemu bakuganowi. Cicha Ziemia - Anuluje Super Moce przeciwnika, blokuje następne i unieruchamia rywala na 1 turę.
Haos
Osuszyć Kolor - Dodaje 100 punktów bakuganowi Haosu, a na wrogiego bakugana nie działa super moc związana z domeną. Reaktor Haosu - Dodaje 300pkt wszystkim bakuganom Haosu na polu bitwy.
Ventus
Siła Ventusa - Dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa i pozwala przeciwnikowi na użycie maksymalnie 2 kart mocy. Reaktor Ventusa - Dodaje 300pkt wszystkim bakuganom Ventusa na polu bitwy.
Aquos
Wir Aquosa - Dodaje 150 punktów dla bakugana Aquosa. Reaktor Aquosa - Dodaje 300pkt wszystkim bakuganom Aquosa na polu bitwy.
Subterra
Brama Ziemi - Dodaje 150 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie Reaktor Subterry - Dodaje 300pkt wszystkim bakuganom Subterry na polu bitwy.
Darkus
Arena Cienia - Dodaje 150 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie. Reaktor Darkusa - Dodaje 300pkt wszystkim bakuganom Darkusa na polu bitwy.
Phyrus
Pole Płomienia - Dodaje 50 punktów bakuganom Phyrusa, a przeciwnik nie moze może używać Super Mocy. Reaktor Pyrusa - Dodaje 300pkt wszystkim bakuganom Pyrusa na polu bitwy.
|